novavectrix2
-
portalaxe
Autor do tópico - Membro Dedicado

- Registado: sexta abr 03, 2015 10:06 am
novavectrix2
Bueno pois despois de leer esta"novela",creo que nin falamos do mismo tema nin da mesma moto,por suposto que vou decir a miña version,primeiro a autonomia foi dada polos kms que facia un cliente da fuel,segundo o acelerador estaba mal posto,non foi causa dunha frenada forte ademais eles como o van saber?,terceiro os plasticos tamen foron mal postos polo que tiven que pagar a un taller de aqui para que me arreglara as suas chapuzas,non entendo o que di de que a moto nas baixadas necesita axuda pero tamen sera culpa miña,por culpa de esto tamen estou a gastar mais bateria xa que cando antes tiña que frenar pa controlar as baixadas ahora necesito dar o puño,si e certo que me dixeron varias veces que non iba quedar descontento pero as palabras non arreglan nada,solo os feitos e aqui feitos non hai ningun,tamen e falso o tema de porto,a."persoa" que me entregou a moto en diciembre dixome que en marzo visitaria os clintes de porto e a min,sei que fui a porto mais aqui non,respecto a parte que ti dis mais "chata" se ti me preguntas a min que podes facer enton vas ter que pechar o negocio porque eu non che vou decir o que tes que facer porque para eso fago eu,ti o que tes que facer e o traballo polo que cobraches e punto,como o fagas e teu problema non meu,ainda tes a pouca vergoña de falar de xaneiro,en xaneiro empecei a reclamar eu a dia de hoxe que fixeches?,nada,para min e todo o contrario do que ti dis,a fuel escapou das suas responsabilidades desde o momento de ter o carto no bolsillo,calquera cousa mal na moto e culpa miña,cousas que en cinco anos non pasaron e casualmente pasaron o vir de portugal,estas a perder clientes,nunca vai voltar a miña moto o teu "taller",de feito pola tua culpa xa esta a venda,tas contento?
-
sugarstorm
- Membro Silver

- Registado: quinta jan 01, 2009 10:54 pm
Re: novavectrix2
portalaxe,
O tópico anterior foi fechado pois isto é um fórum de discussão sobre novas energias. Não é um site de queixas do consumidor.
Qualquer problema que tenha com a empresa que lhe efectuou o trabalho deverá ser resolvido directamente com ela.
O tema anterior foi pechado pois iso é un foro de debate sobre novas enerxías. Non é un sitio de queixas dos consumidores.
Calquera problema que teña coa empresa que lle efectuou o traballo deberá ser resolto directamente con ela.
Assinado: A equipa de moderação do Fórum Nova Energia
O tópico anterior foi fechado pois isto é um fórum de discussão sobre novas energias. Não é um site de queixas do consumidor.
Qualquer problema que tenha com a empresa que lhe efectuou o trabalho deverá ser resolvido directamente com ela.
O tema anterior foi pechado pois iso é un foro de debate sobre novas enerxías. Non é un sitio de queixas dos consumidores.
Calquera problema que teña coa empresa que lle efectuou o traballo deberá ser resolto directamente con ela.
Assinado: A equipa de moderação do Fórum Nova Energia
- Vectrix 2008 Li++A123 6.5Kw - 100.000 Kms.
- Aquecimento - Ecoforest Hidrocooper;
- AQS - TS 200L da Norquente.